FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy są jakieś koszty obsługi oferty sprzedaży w Waszym biurze?

Na codzień ryzykujemy jako biuro nie pobierając wynagrodzenia w trakcie obsługi sprzedawanej nieruchomości. Bezpłatnie pomagamy wycenić nieruchomość, sprawdzamy stan prawny, bezpłatnie reklamujemy Twoją nieruchomość aktywnie szukając klienta, bezpłatnie pokazujemy nieruchomość zainteresowanym klientom i pomagamy w negocjacjach. Również bezpłatnie doradzamy w trakcie całego procesu obsługi i nie pobieramy ani złotówki jeśli nie doprowadzimy do podpisania umowy przedwstępnej lub przenoszącej własność. Po prostu Gwarantujemy zero opłat jeśli nie znajdziemy klienta na zakup lub najem Twojej nieruchomości.

Kiedy będę płacił wynagrodzenie za pracę biura?

Wynagrodzenie za pracę biura płatne jest w momencie pozyskania przez biuro klienta na zakup lub najem i podpisana jest umowa przenosząca własność lub przedwstępna. Nie ma płatności w trakcie obsługi procesu sprzedaży czy najmu i nie ma żadnych ukrytych kosztów. Biuro pozyska dla Ciebie standardowe niezbędne do sprzedaży dokumenty i nie będziesz musiał za to dodatkowo płacić!

Czy biuro zapewnia bezpieczeństwo transakcji?

Gwarantujemy bezpieczeństwo nie tylko dzięki 10 letniemu doświadczeniu na rynku nieruchomości w Tarnowie i okolicach, państwowej licencji pośrednika nr 5021 dla Krzysztofa Sroki, ale również dzięki posiadanej aktualnej polisie ubezpieczenia oc pośrednika.

W jakim czasie biuro sprzeda moją nieruchomość?

Na to pytanie możemy odpowiedzieć jedynie - szybciej niż konkurencja ;) Dzięki naszemu doświadczeniu doradzamy nie tylko jaka cena w danym momencie jest maksymalnie korzystna i realna do osiągnięcia, pokazujemy jak tanim kosztem przygotować nieruchomość aby uwypuklić jej walory, docieramy z reklamą nieruchomości do bardzo szerokiego spektrum klientów, posiłkując się ogólnopolskimi i własnymi portalami ogłoszeniowymi, płatną reklamą w social media oraz bazą klientów oczekujących. Każde dobrze funkcjonujące biuro wypracowuje sobie przez lata zaufanie i posiada klientów którzy zgłaszają się z konkretnym zapotrzebowaniem. Rzetelnie informujemy wszystkich klientów, nie owijając w bawełnę i nie koloryzując, jak robią to się zdarza niektórym innym biurom nieruchomości. Na zaufanie trzeba zapracować.

Jakie usługi zapewnia biuro w ramach umowy na pośrednictwo?

Zawierając umowę na pośrednictwo w sprzedaży czy najmu nieruchomości, otrzymujesz cały pakiet usług, począwszy od gwarancji bezpieczeństwa transakcji, poprzez doradztwo, reklamę, obsługę procesu transakcji: prezentacje oferty, pomoc w negocjacjach, załatwianie niezbędnych dokumentów w urzędach, umawianiem transakcji u notariusza i dopinaniem wszystkiego na przysłowiowy ostatni guzik.

W jaki sposób biuro będzie reklamować moją nieruchomość?

Marketing biura nieruchomości to jeden z najważniejszych aspektów pracy pośrednika. Ważne żeby informować klientów o ofertach sprzedaży nieruchomości tam gdzie ma to sens i przyniesie oczekiwany skutek. Nie sztuką jest wydać na reklamę 1000 zł w jeden dzień, publikując ogłoszenie na chybił trafił, ważne żeby zainteresować odpowiednich klientów odpowiednią ofertą w odpowiednim czasie. A.COM publikuje ogłoszenia na największych ogólnopolskich portalach ogłoszeniowych z którymi mamy podpisane umowy współpracy. Dodatkowo posiadamy własne ogólnopolskie portale jak www.nieruchomosci.net.pl, www.domy.net.pl, www.tuogłoś.pl oraz sieć lokalnych portali w 100 największych miastach Polski. Wymieniamy ogłoszenia również w prasie lokalnej, własnej gablocie informacyjnej na ulicy Krakowskiej w Tarnowie oraz współpracujemy z innymi biurami nieruchomości aby zasięg informacji był jak najszerszy.

Czy biuro pomaga załatwiać niezbędne dokumenty do sprzedaży?

Niezbędne do przeprowadzenia transakcji dokumenty typu: wypis z rejestru gruntów, zaświadczenie z gminy o planie zagospodarowania terenu itp załatwiamy w ramach standardowego wynagrodzenia. Oprócz z góry określonego przy podpisywaniu umowy na pośrednictwo wynagrodzenia nie ma w naszym biurze żadnych dodatkowych opłat.

Jaką umowę lepiej podpisać z biurem: na wyłączność czy bez wyłączności?

To jaką umowę podpiszesz z naszym biurem zależy od Ciebie. My jednakowo przykładamy się do pracy niezależnie od rodzaju umowy. Oczywiście przy umowie na wyłączność, kiedy biuro ma zapewnione wynagrodzenie niezależnie od tego skąd klient został pozyskany, skuteczność biura zazwyczaj jest większa. Biuro nie boi się pokazywać dokładnej lokalizacji nieruchomości a dodatkowo umowa nie ogranicza też biura w wydatkach na reklamę nieruchomości, gdyż z góry wiemy że wynagrodzenie otrzymamy. Odwrotnie jest przy umowie bez wyłączności, kiedy oferta znajduje się w kilku biurach i żadne tak naprawdę nie ma pewności, że nieruchoość sprzeda i że zwrócą się nakłady poczynione na jej reklamę.